Tag: SuicidalUnborn

This Adventure

Life is an adventure. Half of the adventure is the journey. As much as some of us (like me) enjoy our solitude, its also important that we learn to lean on one another. Enjoy each other’s company. For one reason or another, those we…

Perfectly Content

Its funny how life changes us. Once upon a time, I wanted nothing more than to be the center of attention. Then I dabbled in some illegal activities which taught me the importance of blending in and fading into the background. I got out…

Be Kind

Wanna believe, wanna believe That you don’t have a bad bone in your body But the bruises on your ego make you go wild, wild, wild, yeah Wanna believe, wanna believe That even when you’re stone cold, you’re sorry Tell me why you gotta…

Only Girl

Want you to make me feel like I’m the only girl in the world Like I’m the only one that you’ll ever love Like I’m the only one who knows your heart Only girl in the world… Like I’m the only one that’s in…

Fit your attitude

When I finished editing this picture, I showed it to Chris (my bo’fren) and he asked if I was mad at someone. I just laughed. I’m not mad at anyone, I just love this pose from Diversion. However, I feel like there’s always someone…

Taking It Easy

It’s kinda funny that my left arm is rather limp in this photo, because last night my dog nearly ripped my left arm out of the socket. She got so excited when she saw a man and his two kids walking across the yard….

Just take one

Something I see a lot and still don’t understand is when people that announce they are taking a break from social media. Like they’re doing us a service, which to be fair, they might be..lol. Are we supposed to beg them to stay? “I’ll…